Wednesday, April 16, 2008

ALHAMDULILLAH

ASSALAMUALAIKUM dan salah sejahtera semua.
Syukur Alhamdulillah dengan izin Allah SWT akhirnya hasrat saya untuk memiliki blogspot atau media sendiri telah tercapai. Meskipun mediaum ini amat sederhana sifatnya tetapi ia amat bermakna bagi saya kerana melaluinya saya dapat meluahkan suara hati sendiri tanpa kekangan sesiapa. Sesungguhnya, saya juga akan mula menjadi bloggers yang sudah tentunya bersifat bijak dalam memperkatakan pelbagai hal terutamanya soal politik. Sesungguhnya, tidak dinafikan bahawa keputusan Pilihanraya Umum Ke-12, telah cukup mendorong saya untuk bersifat lebih terbuka untuk memberi pendapat terhadap soal politik. Semoga pandangan, buah fikiran dan apa saja yang ditulis di sini dapat dikongsi bersama untuk kebaikan bersama. Selamat Berkongsi.

2 comments:

b_kiM said...

Salam TSSC..
Saya ingin mengetahui pandangan tan sri terhadap 'suasana' politik melaysia pada masa kini. Jikalau dpt tan sri memberi ulasan dari kacamata sorg veteren politik,ahli Umno dan akhir sekali sbg rakyat melaysia.
Terima Kasih

jay said...

assalamualaikum tan sri,izinkn saya
memperkenalkn diri.nama saya jay.
saya adalah anak kepada sahabat
baik tan sri iaitu En. CHE MAT CHE PUTEH.jadi saya berhajat ingin membuat temujanji untuk bertemu dengan tan sri. setelah sekian lama say berhajat untuk bertemu tan sri tetapi tidak ada jalan & petunjuk untuk bertemu dengan tan sri, setelah tan sri membikin blog ini barulah say dapat menyatakan hajat saya pd tan sri.saya berharap sangat agar dapat bertemu dengan tan sri.saya dengan rasa rendah diri dan hati mengharapkan agar tan sri dapat menghubungi saya di no. ini : 019 - 35888 49. emel say : panjialam2008@yahoo.com